VACATURE:  Assistent-Accountant M/V

 

Door de groei van ons kantoor zijn we op zoek naar een enthousiaste nieuwe collega. Wil je je graag verder ontwikkelen binnen een kleine, cliëntgerichte organisatie waar de lijntjes kort zijn en de betrokkenheid groot, dan zijn wij op zoek naar jou!  Je werkzaamheden bestaan o.a. uit het samenstellen van jaarrekeningen, aangiften inkomsten- en vennootschapsbelasting en het verlenen van administratieve diensten voor een zeer divers klantenpakket. Verder werk je minimaal een dag per week op locatie bij een klant.


De functie-eisen en profiel

  • Een afgeronde relevante MBO- of HBO-opleiding;

  • 32-urige werkweek;

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;

  • Goede beheersing van de Duitse en Engelse taal is een pré;

  • Grote affiniteit met automatisering, (Exact Online is een must, Infine een pré);

  • Uitstekende schriftelijke en communicatieve vaardigheid;

  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring;

  • Ook herintreders op de arbeidsmarkt worden uitgenodigd om te reageren.

 

Interesse? Stuur dan je CV met motivatie naar carin@helder-aa.nl of neem contact op voor meer informatie. Liever een sollicitatie per post? Stuur deze dan naar:

        Helder Accountancy & Advies
       Akerstraat-Noord 120-A
       6431  HP  HOENSBROEK

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.